Headache och tillsägelse.

I dag har lilla Mika mycket ont i sitt lilla huvud. På morgonen bjöds jag på två rejäla panodil som har hjälpt föga. Jag har på känn att jag kan vara imun. Jag vet inte. Det är extremt störigt i alla fall. Förövrigt. Jag har börjat prata med vulkanen på Island. Jag kan ännu inte riktigt med säkerhet säga att den lyssnar. Vi har problem i kommunikationen tror jag. Svårt att hitta ett gemensamt språk liksom. Oavsett så säger jag skarpt till den att bara lägga ner. For real, sluta spruta! Jag har en Parisresa framför mig och jag tänker inte låta den dumma vulkanen äventyra min väbehövliga get-away. Period. Alla som vill får stödja mig i mitt beslut att prata vulkanen till rätta. Säg till den lite då och då. Att nu lägger du ner verksamheten pronto!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Håller tummarna.. SJälv ska jag till Barcelona och hoppas flygen går.. Säg åt bror att han får tvätta för det gör jag idag..

2010-04-21 @ 12:01:38
Postat av: Moja

Har gått omkring och mumlat trollformler nu i ngr dar.Det tycks ha hjälpt!!Min bussresa börjar lö 6.20med ankomst Paris sent sö. kväll.Hoppas du också kommer iväg.Kram kram.

2010-04-22 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0