Sista rycket.

Ja, nu är dagen här. Sista dagen på jobbet. En lite ambivalent känsla har infunnit sig. Det är obeskrivligt skönt att sluta, samtidigt som det är läskigt att lämna "the comfort zone" och ge sig in i något helt nytt. Oavsett så kommer det bli bra. Ajm chåre. Vi är bara fem stycken i dag här på kontoret men jag ändå köpt lite glass och chokladsås till oss. Som en hederligt hej då-fika. En sån ska man tydligen alltid fixa när man slutar. Och när man fyller år, varför då? Det är ju jag som slutar, och JAG som fyller år. Ska inte nån annan köpa fika till en då? Konstigt det där. Menmen, lika bra att föjla praxis tänker jag. Jag ser en viss chans att få sluta tre i dag. Håller alla tumma och tår. Vi har ju trots allt en 8 timmar i bil framför oss. Varje lite stund räknas.

Glad påsk på er, och vi ses i Bollnäs. (Och Göteborg; vi ses på måndag-kväll)

Nej, det händer INTE i Bollnäs. Men Bollnäs vill gärna tro att det "händer".


Kommentarer
Postat av: moja

Välkomna till Bollnäs Alex och Mika.Påskkramar!!

2010-04-01 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0