Ett sent härligt inlägg.

Nej kära vänner, nu var det ett tag sen. Fan alltså. Jag är dålig.

Jo, självklart har det hänt massor. Det har varit midsommar. För er som misat det. Det har varit helg och i dag är det söndag. För er som missat det också. Och jag och tillhörande karl har förlovat oss. Jo men visst. Fint var det. Rosor, bubbel och fel (!!) ring. Missförstå mig icke nu. Jag hade valt ringen själv men Alex fick bestämma när och hur allt skulle gå till för att bevara överaskningen till den grad det går. Men tro på F*N att ringen är fel från butiken. Helt fel jäkla ring. Inte alls den jag valde. Tacky är den. Och den ska bytas om det så är det sista jag gör. Så med andra ord dröjer det någon vecka till innan jag kan vicka på ringfingret och få folk att förundras. Bling bling.

Över till det positiva i det hela. Ajm freaki'n engaged.

Och tack för det fina hat-partyt i går Marie.

Mika a.k.a fästmö. Alex a.k.a fästman.



Håll till godo. Anytime now kommer jag att uppdatera er om mitt nya jobb. Däni!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Bela

Grattis och lycka till, bröllop stundar väl snart? Eller!!!!

2010-07-05 @ 09:52:48
Postat av: Sofia

Grattis igen! Fasen va skoj! :) Vart håller du hus nu för tiden då? Kram

2010-07-05 @ 13:44:25
URL: http://sanderss.blogg.se/
Postat av: Anna Eleonora Eriksson

Fick för mig att titta lite i din blogg.Fastnade för att kommentera det söta paret på bilden föreställande dig + drömprinsen!

Jag är själv stadgad och enligt moster Berit så tar man av ringen på natten!!!!

Självklart gör man som man behagar, men huvudsaken är väl att den är på vänster ringfinger dagtid?/ANNA

2010-09-13 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0