Allt och Inget.

Ja. Denna veckan händer det lite grann. På onsdag är det GT-guldgala. Våran reklamklass är med och arrangerar. Tror jag, eller vi ska vara med iallafall när de flesta av Göteborgs reklam-byråer tävlar om vilka som är bäst på att göra helsidor. Det är under den kvällen som våra kataloger med studiobilderna ska delas ut. Bra reklam för oss att få synas. Och förhoppningsvis kanske det leder till lite värdefulla kontakter inom branschen. Det kan ju fasiken behövas. Jag ska ta med mig Marie. Hon är ju även lite hon inne i reklamvärlden. Så det kan bli hur najsigt som helst. Sen är det ju våffeldag. Icke att förglömma. Ingen favorit-maträtt men en liten jävel kan säkert slinka ner. Helgen bjuder på AW här på jobbet och födelsedagsfest hos Tippi som faktiskt fyller år på självaste våffeldagen.

Både Maaaaalin och Tipp fyller med jämna mellanrum här. Malin i lördags och Tippi på Torsdag. Det känns ju kul att det är andra som blir äldre och inte jag. Jag har bestämt mig för att stanna vid 23. Det känns bra. Grattis till er kära väninnor!



På tal om Marie också. Dessa två härliga bilder har hon tagit för någon vecka sedan när vi var ute på vår-turné. Ta er en titt på hennes blogg vettja. Bara härliga analoga bilder på mylifethroughanalog.blogg.se.



I kväll ska jag och Tippi på gymmet. Det kan gå hur som helst. Jag har lovat mig själv att jag inte får shoppa något förrens jag gått ner minst fem kilo. Wish me luck. Vad hände med beach-10? Jag tar upp siktet på det igen nu.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha va är det för bild?? Va söt du är som skriver om det :) puuusss

2010-03-31 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0