Budget-helg.

Fredag. Lovely. I helgen ska det sparas in. Jag är lika frågande varje månad; Vart fasiken tar mina pengar vägen? Jag vet ju att jag är gravt shopping-beroende, men ack vad jag har skärt ner. Ett par jeansshorts á 99 ynka kronor är vad jag har köpt i klädväg denna månaden. Det kan man väl vara värd, eller? Anyways. I helgen ska vi gå på museum. Vi ska gå på naturhistoriska a.k.a naturhysteriska. Där har de tydligen en blåval. Och en afrikansk elefant. Det kan bli kul. Bilder på alla hysteriska djur utlovas under helgen.

By the way så var vi på Elite Studio här i Göteborg för fotning inför våran klass-tidning. Eftersom temat för fotningen- Narcissistisk rockstar- också var hysteriskt tycker jag att dessa två bilder passar rätt  bra in i inlägget. Två hysteriska och historiska människo-djur som ska på museum.





Puss och ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Fia

Enjoy the weekend! :)

2010-03-05 @ 13:10:24
URL: http://sanderss.blogg.se/
Postat av: Jinx

Ni är hysteriskt snygga på bilderna! :)

2010-03-05 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0