En knöl.

Jag lyckas aldrig riktigt med mina skoinköp. Min snälla karl har låtit mig köpa två par skor på skopunkten på hans bekostnad för några veckor sedan. Jag tänkte vara smart och valde ett par gummistövlar. Gummistövlarna var extremt funktionella i en dag. Innan snön var helt borta. Och den halvtimmen jag kunde använda dem utan att avlida av kramp i fötterna var de också väldigt bra. Anyways, nu är de bortbytta till ett par mycket fina och funktionella tyg-kilklackisar. I vilka jag ganska nyligen (säg en halvtimme sedan) upptäckte en knöl. En knöl under hälen. Jag kämpade som fasiken för att få mina gummistövlar inbytta. Till saken hör ju faktiskt det, att de faktiskt VAR använda ute som hon hävdade. Jag ljög mycket övertygande om att de BARA var använda inne och att de i såfall måste vara lite smutsiga av den lilla, lilla stund jag gick med dem på balkongen. Kvarstår gör dock problemet. Det är en KNÖL i de nya. Det ska då fanimej alltid straffa sig att ljuga tydligen.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Jinx

Ha ha...osis, men du får väl reklamera knölen också! : )

2010-03-09 @ 15:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0