Fiskpinne.

Det är gott. Det ska jag äta i kväll. Dock har jag tagit ett järvt beslut beträffande denna maträtt. Jag vet inte än om jag tagit ett korrekt beslut men jag har bestämt mig för att prova ett annat märke av remouladsåsen. Håll i hatten. Det kan gå hur som helst. Hitills har jag bara dåliga erfarenheter av att ändra i ett fungerande koncept. Felix remouladsås till exempel. Ren och skär skit. Inte alls gott. Nu provar jag Findus.

Det här kan ha varit det mest värdelösa inlägg jag skrivit faktiskt. Men vem bryr sig. Jag tycker faktiskt att detta ämne var värd en avhandling.


Kommentarer
Postat av: Johannes Ungman

Det var då det mest intressanta jag läst på länge.. Keep up the good work!

2010-03-25 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0