I mitt hjärta.

Jag älskar helg. Jag är säkert inte ensam, men jag tror ändå att vi har ett special-förhållande. Lite bättre än alla andras förhållande till helgen. Och nu är det nära. Det har varit en heltisk vecka på något sätt och det känns som att jag behöver vila och inte tänka så mycket. När arbetsdagen är slut vid fem bjuds det på After Work här på jobbet. Modell: plockmat och bag in box I guess. Inte att underskatta i och för sig. Jag har på känn att jag inte blir långvarig dock. Jag vill vara fit for fight imorgon. Tippi ska ha födelsedagsfest och på dagen ska jag och medtvingade Alex åka till Allum för lite välbehövlig shopping. Nej familjen, jag ska inte slösa bort hela min lön nu. Men jag är värd någonting nytt. Det är jag faktiskt (övertalar mest mig själv genom den sista meningen).

Anyways. Helgen är välkommen!



Puss!

Kommentarer
Postat av: moja

En av de äldre i din familj tycker absolut du är värd något nytt!Önskar Er båda trevlig helg!Kram

2010-03-26 @ 16:25:57
Postat av: Fia

Alla är vi väll värda nåt nytt vid löning?! Som vi kämpat å slitit :) Hur var Awn? Skvaller? ;) Kram

2010-03-27 @ 17:04:00
URL: http://sanderss.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack ska du ha! :) Va? Ska du sluta? Grattis! Va har du hittat för annat skoj att sysselsätta dig med då? Kram

2010-03-29 @ 10:24:05
URL: http://sanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0