Jobbiga natt.

Satan i gatan vad trött jag är i dag. Gick och la mig 9 i går. Men tror ni att jag kunde sova? Svar: Nej! Låg vaken i flera timmar med huvudvärk, vaknade av att Alex snarkade vid 2, gick upp och la mig i soffan, vaknade med värre huvudvärk, nackspärr och på frågan om jag kände mig någorlunda utsövd när klockan ringde 05.50, är även där svaret: Nej!

God help me! I kväll är det ju faktiskt konsert. Jag måste, måste, måste vakna snart.

F.ö är det ju kul när det går bra för andra. Som för min karl tillexempel som befinner sig i en väldigt delikat situation jobb-mässigt. Grattis till alla er som har det bra! Gud, där lät jag bitter. Jag är faktiskt genuint glad. Snart är det min tur. Det är bara en tidsfråga...

Ungefär såhär känns min dag tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0