Medgångs Mika.

Det är konstigt hur man fungerar egentligen. Mika, helt freakin' onintressead av sport what so ever. Jag förstår mig inte på det, vad är grejen? MEN. När det går bra, fan vad insatt jag blir då. I går efter att sista rundan ner i tvättstugan var avklarad för min del råkade jag se de sista, nervkittlande minuterna av bandy semifinalen mellan Bollnäs och Sandviken (femte avgörande vad jag förstått). Jag visste inte att de kommit så långt! Med ens föll jag in ett ett överdrivet Bollnäs-mål, coachade TV:n, önskade jag hade en öl i handen, utbrast sopa när de missade ett mål, applåderade frenetisk när avgörande straffen kom och skrek något i stil med: Det är våra karlar dä där!

Grönjävligt stabilt, nu tar vi hem guldet på söndag grabbar! (Observera ironin i den sista meningen)

När jag blir stor ska jag bli Fläjmsare. Och slå på trumman. Vi har det ju nästan i släkten, so to speak.



Kommentarer
Postat av: moja

ja,ja men Mika,på söndag är alla Bollnäsare i final på studenternas i Uppsala.Större än störst!



2010-03-17 @ 11:16:43
Postat av: marie

haha du är rolig du :) känner dock igen mig på nåt vis... :)

2010-03-17 @ 12:45:46
Postat av: Mika

Haha...ja, på söndag är vi alla bollnäsare i final!!! Wohooo!

2010-03-17 @ 14:24:05
URL: http://mikaelawellander.blogg.se/
Postat av: Pitepullan Marie

Jag måste återigen hylla ditt ordförråd min vän :)Skrattade högt när jag läste detta. Känner också igen mig i det där haha.. älska bollnäs GIF när det går bra ;)

2010-03-17 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0