Testosteronet och Vi.

Det blev en mycket trevlig kväll igår. Jag var läskigt trött innan jag tog mig ut. Men det är ju som alltid. När man väl tar sig ut piggnar man till och ändå kan tycka att det var värt det. Vi gick som berättat till Red Lion. Det vi dock inte räknat med var att det var "supermatch" som servitören uttryckte det.  Manchester United - Milan eller nått. Vem bryr sig? Anyways, det var tydligen extra special för att Beckham återvände till sin gamla hemmaarena. Han har spelat i Man U va? Dåligt insatt. Det var tillslut vi och x antal testosteronfyllda, brölande män i blandade åldrar. Vissa med sviktande personhygien. Men vi satt relativt nöjda ändå med våra Stowford. Detta måste göras om med jämna mellanrum konstaterades innan vi skildes åt.

I dag tycker jag att det ser ut som att det saknas nått i mitt ansikte. Jätte konstigt. Ungefär som att jag i vanliga fall skulle ha haft glasögon och att jag har glömt dem hemma i dag. Är det normalt att tro det? Förmodligen inte.


Kommentarer
Postat av: moja

var det familjerabatt på solglasögon ?

köp 3 betala för 1!!

2010-03-11 @ 17:06:32
Postat av: Anonym

Precis! Tror bestämt att detta är taget i en hiss vid niagara fallen i sommras (glasögonen är dock inklippta) :)

2010-03-11 @ 19:58:31
Postat av: Sven-Bertil Taube

Å jag fick förstås inte vara mä!!!!!

2010-03-12 @ 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0