Min älskade Helg.

Äntligen är han här. Han med stort H. The Handsome Helg. Bara några få timmar bort till min och Helgens första dejt. I kväll ska jag bjuda Helgen på pasta med parmaskinka och parmesan. Det kan också hända att han välkomnas med ett glas vin. Eller två. Eller tre. När jag ändå är på gång kan det tänkas att Alex också får en bit av kakan. Men det är inte rätt. Det är ju faktiskt min och Helgens dag egentligen. Inte för att jag är den som är den. Vi kommer nog ha det rätt mysigt alla tre. Det är ju som tur är inga svartsjuka typer jag har att göra med.

Skämt åsido. Jag har upptäckt att bloggar utan bilder är tråkiga bloggar. Och min egen innehåller alldeles för lite av den varan. Dessa vackra bilder är från min och karlns 2 year anniversary. Ljuset i hissen upp till relaxen på Panorama Hotell var fint. Så vi spontanknäppte. Relaxen som de så fyndigt döpt till ReLyxen.





Min lätt deformerade hand ska föreställa en vinkning. Så Hej, Hej!

Puss!

Kommentarer
Postat av: moja

Länge leve fredagsmyset!SJälv tittade jag in hos

dina farföräldrar...kom ut med en whiskeypinne i vardera benet.Snacka om att gå på moln genom tunneln hem.Kram till Er båda.

2010-03-12 @ 18:01:45
Postat av: Skinkan

THE CLAW! HAHAHAHA

2010-03-14 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0