Ups and downs.

Alltid. I mitt liv är det antingen eller. Humörmänniska som vi brukar säga. Jag brusar upp snabbt som tusan. Men lika snabbt ledsnar jag på att inte ha någon att prata med och blir på strålande humör igen. Det jag försöker komma till är i mitt liv går det fort. Nu har jag redan två jobb på g. Varpå ett bara är för nästa vecka men still. Och det andra ska jag på intervju för på fredag. Håll som vanligt tummar och tår för Mika.
Förövrigt. I kväll har Alex planerat nått. Jag vet inte vad och får inte veta heller. Vi är tragiska, jag vet. Men vi har beslutat att en kväll i månaden ska vi turas om att överaska den andra. Det kan vara allt  ifrån bio till picknick till en trevlig hemmakväll. Valet är fritt. En regel finns och det är att den andra absolut inte får lägga sig i eller veta vad som planerats i förväg. Lyckades dock dra ut tre ledtrådar i går och det är bokstäverna M,B och H. Vad nu det kan stå för. Jag är clueless typ.
Igår vardagslyxade ju som sagt jag och Marie. Lika trevligt som vanligt. Det avhandlades allt ifrån lesbiska relationer till lattemammor.
Well. Imorgon kommer päronen. De är efterlängtade. Synd bara att det medför en viss städhysteri.
Puss!

Kommentarer
Postat av: marie

lycka till nu och ha kalaskul i helgen så får vi lyxa till det nästa vecka igen ;) puss

2010-05-12 @ 15:09:57
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/
Postat av: Okänd beundrare

Päronen är i alla fall jävligt snygga! Och det vet jag tusentals som tycker.

2010-05-12 @ 17:22:49
Postat av: M-J

Vet inte vem föregående talare är, men han/hon är så, ja...jäkla rätt ute! Förebilder, stilikoner...you name it!

2010-05-12 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0