Vad göra?

Om någon kan svara på denna fråga vinner ni en exklusiv dejt med ingen annan än författarinnan av denna blogg. Ovärdeligt, jag vet. Jag lider av livskris (Okej. Överdrift) men still, vad ska jag göra? Möjligheterna är oändliga. Kanske är det just det som hämmar mig. Jag vill resa. Men vart? Med vem? Hur? Samtidigt som att det på något känns som att det är försent. Kommentarer om att jag bara är 23 och har hela livet på mig undanbedes vänligt men bestämt. Jag trivs ju här i Göteborg med tillhörande karl och liv, men jag vill M.E.R. Volontärarbete i Grand Canyon? Mjo, kanske. Eller jobba dygnet runt och dra jorden runt? Mjo, kanske. Oavsett så behövs pengar. Och vart ska jag få de ifrån? Vart ska jag jobba och vad vill jag göra av min utbildning?

Frågetecknets inlägg. Jo, det kan man säga. Rätar jag ut några är jag en liten bit på väg.
Ikväll ska jag och Tippi i alla fall fotbollsfrua. Det är våran grej de.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du får börja "gambla" lite, vinna lite cash så du kan ut å resa lite. Åka jorden runt å ta lite strö jobb här å där, va borta några månader...kanske t.o.m nåt år :) Kul grej. Sen när du kommit hem kan du köpa villa å skaffa hund å grejjer... kanoners ju! :) Good luck! Kram

2010-05-06 @ 15:54:09
URL: http://sanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0