Siiiingin' in the rain!

Det bara vräker ner. Göteborg är nog den enda staden i världen där det regnar nerifrån. Det spelar ingen som helst roll vad man gör. Det regnar från sidan. Uppifrån. Och framifrån. Och bakifrån. Hur man än vrider och vänder på sig så blir man soakin' wet. I sådana lägen är det gött att ha en helylle AI semester att vänta.

Göteborgsvarvet. Jag och tillhörande mor ska ta oss runt. Med betoning för min del på att "ta sig runt". Men satan i gatan vad jag börjat bra. Typ. Jag och Marie joggar i slottis varje tisdag och torsdag som två harar på speed (överdrift). Äh. Vi joggar i alla fall. 3,5-4 svettiga kilometer och vi avslutar med den härliga känslan av att vi varit förbannat duktiga. Jag älskar att ha en tränings-buddy.
Jag skulle ju kunna föra en offentlig träningsdagbok här på Le Blog. Men hur jäkla tråkigt hade inte det varit för mina få läsare? Så därför säger jag tvärt nej till detta och fortsätter istället att avhandla mer eller mindre värdelöst kuriosa.
Mina skor ger mig kramp när jag springer själv. Är inte det konstigt så säg?
Dom är väldigt super fula. Men säkert kanonis för ändamålet.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moja

Välkommen tillbaka på bloggbanan.Har saknat dina inlägg!trevlig helg kram Moja

2010-09-17 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0