Bara allt och inget.

Inget mer än så. I går bokade jag hotellövernattning i Halmstad. Jag har ju tidigare bott där. I staden som gud glömde. Men i går kom jag på den eminenta idén att samtidigt som jag och karln kommer i väg på en välbehövlig mini semester, ska jag passa på att försonas med staden. Det är svårt att sätta fingret på vad den egentligen gjort mig för ont. Mer än att den känns ganska kall och otrevlig. Instinktivt känns det dock som att staden har mer att bjussa på när man besöker den som turist och att jag och Halmstad kanske kan mötas i ett vänskapligt handslag den här gången. Det är vad jag tror som sagt. Only time will tell.
Annars då. Jo, i kväll ska vi springa långt. Långt som i två timmar minst. Vet inte hur många kilometer vi hinner plågas i under den tiden. Men vi lär ju i alla fall komma upp över en och en halv mil. Om jag inte trillar av pinn innan. Vilket är ett ganska troligt scenario faktiskt. Ja. Gott folk. Roligare än så blir det inte just nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jinxie

Oj jäsiken, går ni upp så pass ikväll ?? : ))Ser med spämnning fram emot rapport, du kan väl höra av dig efteråt om du är pratbar....annars smsa iaf..pussss o lycka till...ni kommer att klara´t!

2011-04-14 @ 10:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0