Det här med Ola Salo.

Och att han fortfarande är högst ligg-able kom jag och Squeezy fram till i går. Det var den efterlängtade, framflyttade konsertdagen. En ytterst lustig dag. En söndag fast med öl och konsert. Inte för att man ska klaga. Det var en trivsam söndagskväll. Och vi var nöjda över konserten och det var därmed också väl investerade pengar. Johanna som aldrig tidigare upplevt Arken live tyckte att det var fint. Hon var glad. Då var jag det med.
Resten av helgen då. I fredags var jag och Alex ute och åt. Jag hade tittat ut en liten italiensk restaurang i majorna som hade fått bra recensioner till bra priser. Vi delade på en pizza och en pasta på värsta Lady och Lufsen-vis. Avslutade med banan och glass. Yummie.
Lördagen startades hos frissan. Snygg i barret. Jajjemen. Sen åkte vi och åt kinamat och handlade. Sen sov jag. Gud så jag sov. Hade hyrt tre filmer kvällen till ära som jag tuggade mig igenom, det och äppelpaj. Medans karln var ute och gjorde stan osäker. I dag är det en långsam dag. Men jag har lovat mig själv att ta mig ut och springa i kväll. Genom att även skriva det här ökar pressen. Det är bra. Jag behöver den i dag.
Helgbilderna.

Olaaalaaa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0