Friday, I'm in love.

Fredagsfikat är just avklarat. Härnäst ska en bägare, eller två, svingas med Karin och Frida. Kanske någon mer, jag vet inte. Men det blir ingen all nighter. Har knappt återhämtat mig efter gårdagens fysiska förfall. Vi sprang. Och gud vad vi sprang, så fort, så fort. Kunde knappt andas när vi stannade. Och när jag väl tagit mig hem dog jag. På riktigt. Mådde illa, hade ont. Huvudvärk och feberkänning. Tog två ipren. Vaknade i morse och mådde super. Konstigt. Det var nog bara min arma kropp som ville make a statement där. Något i stil med att, gör för f-n inte så här mot mig igen. Förstår den till fullo.
Nu fokuserar vi dock framåt. After work är trevligt. Och helgen välkommen. Vet inte riktigt än vad den har att bjussa på. Men jag ska nog loppisfynda i alla fall. Och motionera. Kanske skaka rumpa. Så mycket att göra, så lite tid.
Ha en fabulös freday y'all så hörs vi. Hejhej!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tipp

Haha har du på dig din prickliga idag? Det har jag med!

2011-04-08 @ 16:00:01
Postat av: Mika

Det här är en annan tipp, så vi är nog inte så lika. Funtade ett tag på att ta den genomskinliga med, men jag tog en annan nu och tur var väl de ;)

2011-04-08 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0