Långsam, men med mission.

I dag är en dag då allt går sakta. Det känns lite som att vadra omkring i en stor såpbubbla. Lite mjukt och härligt men ändå enerverande. För stundtals tröttnar man, och vill knäcka den med en nål eller med dylikt föremål. Ehm. Djupt. Men det känns som en sådan dag i dag. Faktiskt.
Jag har dock påbörjat ett mission. Mission krypma måttband/krympa mig. Det ska avlägsnas två till tre ynka centimetrar runt midjan innan the weddingdress fits. Därför går jag nu på diet. Eller ja. Diet som i äta nyttigt som fan. Typ. Fram till the big day. En och en halv dag avklarad och än så länge går det rätt bra. Molåt lite ost i morse. Men herregud, nått måste man ju få göra. Så from now on är det mätning av midja varje söndag. Kan låta lite extremt, men jag måste vara hård nu. Time is ticking away och midjan krymper inte sig själv, tyvärr. Så, nu är det seriösa tag som gäller. Vi får la se hur det hela utartar sig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0