Min dag.

I går, var en måndag. Förmodligen för resten av världens befolkning också. Så jag är inte unik direkt. En ganska trevlig måndag måste dock tilläggas att jag hade. Inget unikt med det heller. Promenixade i det 18-gradigavårvädret hem från jobbet, snörade på mig mina löparskor för klumpfötter och gav mig ut på en liten behaglig joggintur på en sisådär 5,5 km. Uppvärmning kallas det, inför min och mammas långtur på torsdag. Sen kom Lisa, söta Lisa. Hon stöttade mentalt när jag diskade disken från helvetet som jag och tillhörande karl, så fint skapat tillsammans under de senaste dygnen. Vårat gemensamma projekt. Teamwork liksom. Kul att man kan skapa ihop. Well.
Sen pratade vi lite mer. Sen åkte hon hem och jag, i min tur gick och lade mig alldeles för sent. Det märktes i morse kan jag informera om. Stor mental gäsp på den.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0