Sjuk dröm.

Har sovit rätt kasst i natt. Var lite smått uppstressad och så redan innan jag skulle sova. Sen sover jag med öronproppar och har gjort i dryga 3 år, due to a snarkande fästman. Problemet nu är bara att jag använt dem så flitigt att jag har fått som ett litet sår i ena örat. Ja, jag vet det låter äckligt. Men så farligt är det inte. Det syns inte, men det gör ont när jag envisas med att trycka in det snarkbefriande lilla tinget. Så, i natt fick jag därför resignera och inse att det gjorde för ont för att ens försöka. Resultatet blev då att jag endast hade hörselskydd på ena örat. Och det, kan jag säga, hjälper föga. Vaknade säkert en tio gånger i natt och puffade på karln i desperation. Det jag dock drömde var att Alex inte var en människa jag puffade på, utan en take away-sushi. Ville därför inte puffa för hårt heller för att skada de små knippena med rå fisk och soyan, för att inte tala om soyan. Den vill man ju inte ska gå till spillo. Tröttnade efter en stund på att småknuffa och tänkte att det är värt att förlora sushin bara det slutar låta. Tog i som bara den och tippade över karln/sushin på sidan och fick sova i cirka en kvart. Innan det hela började igen...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linus

hahaha!! Underbart!!

2011-04-20 @ 09:36:33
URL: http://www.akerlunddesign.se/blogg
Postat av: Alex

Din sjuka lilla sak! Du ÄR sushi! :P

2011-04-20 @ 10:40:21
URL: http://www.twitter.com/smirketunitedfc
Postat av: Anna

Vad skönt att se man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in dem är man går och lägger sig och stänga ute alla störande ljud. Har själv sovit med proppar i flera år. Det har blivit en vana för mig att plugga in dem när jag går och lägger mig. Kan knappt somna om jag inte har öronproppar. Testa apotekets rosa öronproppar av vax om du ofta får sår i öronen. Själv fick hag ibland ont av skumpropparna. Vaxpropparna däremot är hur sköna som helst. Man känner inte ens att man har dem på sig. Har faktisk hänt mig att jag glömt ta av mig dem på morgonen och kommit till jobbet med propparna fortfarande i öronen.

2011-04-20 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0