Back to reality.

Hemma. Jetlaggad. Sovit ca 1,5 timme i natt. Tvärdöd. Men ändå på jobbet vid gott mod. Kommer nog somna som en stock i kväll och förhoppningsvis vara pigg och glad i morgon. Sista delen från resan saknas fortfarande. Men den kommer inom kort, var så säker. Känns under omständigheterna bra att vara hemma igen. Konstigt nog är det skönt med lite rutin på vardagen igen. Träning, vänner och sundare liv väntas. Det känns bra. Har redan kickstartat träningen med två rejäla powerwalks med Tippi. Så nu är man back on track. På onsdag är det dags för första löprundan med Marie också. I oktober blir det nämligen Topploppet med mor min i Stockholm. Då gäller det att vara fit. Förövrigt är jag mycket nöjd över min analoga Holga-kamera som införskaffades på Urban Outfitters i staterna. På onsdag ska jag få alla tips och knep av expterten Marie. Väntar med spänning.

Några guldkorn har jag dock lyckats få ur den på egenhand.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0