Bitsk.

Och på skitdåligt humör. Har inte den blekaste aning om varför. Vaknade liksom med ett behov av att slåss. På någon eller något. Borde därför boka in mig på ett box-pass på Sportlife. Men eftersom jag just nu är för grinig för att orka göra just det, får jag helt enkelt sitta här en stund till och trycka lite för hårt på tangenterna för att få utlopp för min ilska. Funderar på om det ruttna humöret kan ha att göra med den nya hårfärgen kanske. Inte för att jag inte gillar den. Tvärtom. Det känns fantastiskt. Men jag har snappat upp någonstans att man till exempel ska akta sig för att köpa helröda, säg cocker spaniels. Detta eftersom de har ett lite för hett temperament och kan rent av vara aggresiva. Det sitter tydligen i håret. Antar att jag lugnar ned mig i takt med att toningen tvättas ur.

Puss!

Kommentarer
Postat av: marie

åååhh så skit snyggt!!! puss

2011-08-12 @ 11:54:34
Postat av: Jinxie

Ser ju (faktiskt) : ) väldigt fräscht ut! Fler bilder så man ser ordentligt....? puss

2011-08-12 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0