...och en jättestor hund.

Bokat och klart. Både tid för gaddning av hud och högskoleprovet är bokat. Det förstnämnda går av stapeln den 21:e september och det sistnämnda den 29:e oktober. Båda smärtsamma, men sköna när de är avklarade.
Gjorde ett testprov på nätet i dag och det gick över förväntan. Men det gäller att inte ha för höga förhoppningar, så klart. Så däför ställer jag in mig på att det kommer gå katastrofalt i oktober. Då blir jag inte besviken.
Nog om detta. Om en stund, ska jag promenera bort till Pernilla som jobbar inte så långt från mig. För att sedan promenera lite till, hem till Pernilla. Där ska vi äta mat och ta igen sommaren som gått i form av babbel. I dag är en bra dag. Lalalaaa.

Det här hundkexet har jag träffat i dag. Det är världens största hund. Bokstavligt talat.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh en varghund :) niiiiiiiice!!!

2011-08-18 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0