Bullens.

När jag gängade mig i juni höll päronen ett tal. Och det hela avslutades med att Alex fick en SOS-väska, innehållande diverse förnödenheter, av de för att hålla mig vid gott mod, oavsett vad som händer. I går fick vi ta till den. Det var dags. Sagt och gjort. Vi korkade upp en burk med Bullens pilsnerkorv som låg i väskan. Anledningen till Bullens i väskan var att jag ett, får extrema blodsockerfall och blir extremt tjurig på extremt kort tid och två, för att jag och mamma länge internskämtat om just Bullens pilsnerkorv. Det är ju en rolig företeelse faktiskt. Bullens liksom. Oavsett. Vi var så fruktansvärt trötta (som vanligt sedan vi lämnade US and A) när vi kom hem i går så det fanns inte på kartan att vi skulle hitta ork till att laga ost och skinkpaj, som stod på schemat. Ja, vi har veckomatsedel, och ja, vi får i och med detta stora mängder vuxenpoöng. Det enda som kändes som en human lösning var Bullens. Och aldrig förr har en pilsnerkorv smakat så fint. Det är krubb för finsmakare det. Och nej, än har det nya nyttiga livet inte startat.

Vill även tillägga att jag både lyckades (med nöd och näppe i och för sig) packa upp väska, samt fixa klart USA-kollage och fästa detta på väggen i går. Nöjd.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0