Härliga helg.

Helgen startade på bästa vis med after work med gamla kollegor från en svunnen tid. I solen, med ett glas rosé i handen konstaterade vi att det inte ska dröja så länge (läs typ 3 år) innan vi ses igen. Vi sågs redan vid fyra, det kom en hund och vid sju begav jag mig hemåt för att laga fajitas med min snygga karl. Jag fick en utlovad present också. Filmspelet. Ett frågespel om just film. Han hade köpt det med tanken om att jag skulle älska att spöa honom i det. Och ja, mer rätt kunde han ju inte ha. Vi har dock inte spelat det än, men jag känner mig ändå rätt säker på en kommande vinst när vi väl spelar ut.
I lördags var det lika härligt väder. Det innebar sol, bad och fika på Ganletbadet. Efter många om och men, väldigt många om och men, blev det tillslut en hederlig hemmakväll på lördagen med. Variant; pringles, pepsi och hyrd halvdålig thriller. Jag var lite bitter över att jag inte var på Way out west. Men det var okej ändå.
I går var jag hurtig. En timmes powerwalk på morgonen innan frukost, följt av 75 minuter yoga och cykeltur i hällregn hem. Den lilla petitessen drog ner helhetsbetyget på helgen. Men jag är ändå villig att ge den en stark 8:a.

Glada sommarbruttor...
...på Café Grindstugan. Mycket underskattat ställe.
Senare samma kväll.
Sommarens sista sorgliga baddag.
Med bra kille.
Hoppas ni haft en fin helg.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gillar den gula handduken.. Sånn har jag också

2011-08-15 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0