Sista gången.

I dag är det dags för sista spelningen. Sista spelninen med The Ark i Göteborg. Och som gammal The Ark-räv är det klart man måste gå. I kväll, Liseberg 20.00, be there. Jag, Marie och Alex är redan gjutna. Dock är det ytterst oklart hur jag och Marie kommer att må eftersom vi innan detta ska avklara ett mindre trevligt event. Nämnligen vaccinationer. Jag för att klara mig i Asien, Marie för att överleva i Sydamerika. Fast det är inte alls synd om oss. Egentligen. Vi har ju världens roligaste resor framför oss.
Trevligt hade vi det i går också. Det beslutades bl.a. om en weekendtrip till Dublin. Hoppas det blir av. Resa är verkligen det nya svarta.

Superpepp.
Lyx med efterrätt.
På återseende.
Hej!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0