Sedan sist.


...har vi nastan blivit gnagade pa av kossa, sugen pa strips.

...slurpat finfina cocktails...

...mott glada, dansanta inder saljandes farsk frukt och kokosnotter...

...kopt resehandbocker over Goa och Mumbai...

...solat i sarong...

...och atit god foda. Som vanligt.
Forutom detta bor vi aven namna att Baby Bug (kackerlackan) har synts till igen. Och inte nog med att Baby Bug visat sitt fula nylle, han har aven tagit med sig lilla familjen. Detta har lett till att en familjemedlem dels skramde livet ur mig i natt under ett toalettbesok, och dels tog det lilla av mitt liv som var kvar genom att husera pa min duschhanduk i dag efter stranden. Som jag tidigare namnt, you just gotta love india.
I morgon tar vi dock vart pick och pack och drar till norra Goa, Anjuna narmare bestamt.
Hors.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag tycker att ni är allt bra goa, Mika o Mollie!Ha det gott önskar er mostern: )

2011-12-03 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0