Svamp.

Hej hemma. I skrivande stund sitter jag och systra mi pa ett "internet-cafe" i Anjuna. Vi har alltsa forflyttat oss fran varat alskade Palolem hit. Till drognastet och den ackligamatens land. Allt ar dock inte sa illa som det later, vi har ett fantastiskt litet guesthouse som vi bor pa och dar ser det ut som sodra frankrrike. Dar, om nagonstans, trivs vi prima. Det vi lart oss sa har langt ar att INGENTING fungerar som det ska i det har landet. Vi har allvarligttalat agnat nastan tva hela dagar at att forsoka boka resa och hotell i Mumbai. Det har gatt sadar. Vi tror att vi, pa telefon, lyckats boka ett hotell. Och eftersom alla tag var fulla, har vi bokat flyg at oss fran Goa till Mumbai nasta mandag.
Over till det vi faktiskt gjort som varit trivsamt. I gar var vi pa nattmarkand har. Och det var en upplevelse kan jag da saga. Gigantisk, massa folk, hoga ryssar som dansade, mat, musik och lukten av gras. Den olagligasortens gras alltsa. Och val inne pa det amnet kan jag ju saga det, att hade vi kopt droger varenda gang folk erbjudit oss, skulle vi konstand svava i det bla. Enougt, about that, I morgon aker vi pa heldagsutflykt till Dudshagar falls och en narliggande spice plantation. Det peppar vi for nu. So long sweden.
Har forgaves forsokt ladda upp en bild, eller tva, men life is out to get oss nu kanns det som. Vi tar det sen, helt enkelt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: berit

Hej, saknade er på kalaset i går. Men vi ses till sommaren.Se och ta många kort, minnen är roliga att ha.Kram

2011-12-04 @ 20:06:59
Postat av: Ellis

Hej, flickor!!!!

Här rullar det på men vi har fortfarande snöfritt.

Alltså vi kör utan Kokain..

Fortsatt härlig resa önskar jag er/mostern

2011-12-06 @ 06:41:09
Postat av: Ellis

Det är snöfritt även här! Och nu pratar jag om tyngre grejer.Ha en fortsatt låg resa om ni fattar vad jag menar?KRAM PÅ ER...mostern

2011-12-06 @ 06:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0