Ny färg. Ny tröja.

Hej fredag. Hej Du. Vilken härlig dag det är i dag. Visst? Mest av allt är den härlig för att jag får vila min stackars tränande kroppskydda. I går sprang vi igen. Jag och Marie. I går kändes det som att jag gjorde det för första gången i mitt liv. Att det kan bli så, det är lustigt, inte sant? Här har jag kämpat mig och hydda fram i västkust-vinterväder. För att som i går uppleva den vedervärdiga känslan av att jag trodde att jag skulle dö. Bokstavligttalat DÖ. Det blev 7 km i alla fall. Eftersom det är fredag och jag är glad får det klassas som en okej insats trots nära döden upplevelse.

Så, gott folk. Bloggen ser lite annorlunda ut. Jag har än en gång gett mig in i kodningens vidunderliga värld. Det är lite som att kliva in i skåpet i Narnia-filmerna tänker jag mig. Jag är ofråkommande dålig på att fatta kodspråket. Men jag lyckades ändra lite färger. Plus i kanten och klapp i baken.
Jag har ett ett sug. Ett sånt sug efter kläder. Och inredning. Men det är min snus-substitut. Ett dyrt sådant, men ack så härligt ha-begärligt. I helgen ska jag fota mina loppisfynd och stoltsera här med.
Men for now. För att jag utlovat bilder och för att jag har en ny blus. Här är jag. Glad helg alla! (Denna gången kommer pussen i digitalform. Dagens teknik allså, jag säger då det.)
Due to inställningar i min Hipstamatic ajFön app, är jag prickig. Jag tror inte jag är det IRL. Antingen har jag eller den fel. Svårt att säga faktiskt. Svar? Någon?

Kommentarer
Postat av: Jinxie

Fiiiina bilder....spara lite shoppingsug till Sthlm, Urban O kommer att ha såååå mycket vårnyheter! pusselipuss : )

2011-02-25 @ 17:07:37
Postat av: marie

fin fina bilder du :) nu är jag i sthlm och ska börja min shoppingdag snart! göttmos! puss

2011-02-26 @ 08:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0