Och så avgiftas vi.

Detoxvecka. Vem har kommit på något så ofantligt dumt, och vem detoxar egentligen? Jo, fröken Mika. Varför gör hon något dylikt? Och varför torterar hon sig? Ingen aning. Tanken som lockade var väl kanske det där med att gifta ur och gifta av. Vad vet jag. Dag 1 är jag i alla fall inne på. Och än så länge har jag enbart agerat gräsätare. Bärsmoothie, vindruvor och kiwi. Sådan föda som annars ses som något lite extra gott och lyxigt, är nu mer något jag slentrianmässigt stoppar i mig på måfå. Fy. Det låter som att jag gnäller över min livssituation, vilket jag inte gör. Jag har det mer än bra, men jag vill ändå få bara lite, lite medlidande. Eller något. Kanske inte ens det, utan mer att någon förstår vad jag går igenom. Jag vill ha en brownie eller en stor kopp te (ört- grönt- eller detoxte exkluderas i denna craving) med saketter och mjölk i. Och kanske lite värme utomhus. Men det får komma i ett annat inlägg.
Har inte jag en överjävlig lyster i håret, naturligt tindrande ögon och väger minst 2 kilo mindre i slutet på nästa vecka, ska jag kompensera upp nyttigheterna med en veckas donkmat. Med extra sideorders. Stay tuned to find out.
Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hoppas på Donken-veckan

2011-02-03 @ 16:02:54
URL: http://www.johanmork.se
Postat av: Fröken Hurtig

Hejsan Mika!

Hittade din blogg via fb nyss. Jag har hört många som kört detox, men inte hört hur det gått. Har du märkt några resultat? :)



Vart köpte du det föresten? Finns ju överallt och i så olika varianter!

2011-02-18 @ 15:36:29
URL: http://frokenhurtig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0