Det här var ju.

Inget vidare. Jag vet. Dålig update och så vidare. Det blir lite så, att skriver man inte varje dag, vet man inte riktigt vart man ska ta vid när man väl börjar. Helgen har i alla fall då tillbringats i Mariestad hos vår kära klasskompis och tillika vän, Palo. Det var trevligt. Vi har paddlat, badat och druckit massa öl. Tittat oss runt i Mariestad har vi också gjort. Fin stad måste jag säga. Med en pir och hamn och grejer. Sånt har vi inte i lilla Bollnäs.
I går var jag och träffade Lisa. Vi åt sallad, babblade och det ledde till rosévin på Bar Himmel. Supertrevligt.
Jag och Marie konstaterade innan i dag att risken för smärre sommar-alkoholism är ett faktum. Men i samma andetag konstaterade vi även att man älskar ju såklart att man har en massa vänner som vill träffa en över ett glas vin, och att det kanske inte är någon fara när man vet med sig att till hösten, då lugnar det ner sig igen.
Så med detta sagt kan jag ju informera om att i kväll blir det vin och mat och kvalitetstid med Malin på Vasastan. Samma upplägg i morgon med Marie fast på Cicero. Vårat vardagslyx-hak. Så nu vet ni. Tack och på återseende.

Skål.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0