Lite av allt.

Ja, just det. Det har varit lite av allt de senaste dagarna. I onsdags hade vi super-mega-städning här på jobbet vilket glatt resulterade i 35 stora sopsäckar med junk. Som vi konstaterade här på jobbet är det nästan som lite själslig rensning med när man får slänga saker. Lite trött i kroppen efter städningen, sov jag lite när jag kom hem och begav mig sedan i väg med min lilla cykel till Pernilla, där mat och kvalitetstid på hennes soliga balkong stod på schemat. Gott, mysigt och bra på alla sätt. I går, torsdag, var en halvdålig dag. Men jag åt upp en hel Marabou frukt och mandel och tvångssnoosade massor på Alex för att kompensera. Då kändes det bättre.

Söta Pernilla.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0