Ännu ett inköp.

Det är då jäklar vad förrädiskt det är att jobba mitt inne på största shoppinggatan i Göteborg. Självklart har det sina fördelar då man hinner avverka en himla massa bra ärenden  på lunchen. Men det har även sin baksida. Det är väldigt lätt hänt att det "bara" inhandlas ett par örhängen eller "bara" ett par skor. Det sistnämnda skedde på lunchen. Typiskt. Men de var så fina och nu har jag back up-skor också om jag får skavsår av bruddojorna på dagen D. Så, kära vänner. Nu tar jag och mina fossingar med tillhörande nya skor helg.


Kommentarer
Postat av: bela

Aj aj inte köpa så mycket innan resan, dollarn är billig!! Men de är snygga.

2011-06-11 @ 10:48:13
Postat av: Mika

Så sant, så sant :)

2011-06-13 @ 11:33:00
URL: http://mikaelawellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0