Första fysiska presenten.

Fick vi i går från Alex jobb. Fint keramik(?)fat och massa godis. Mycket uppskattat och trevligt. Nu ligger alla bröllopsdoningar nedpackade hemma och väntar, liksom vi, på att arbetsdagen ska vara slut så att vi kan bege oss upp mot Bollnäs. Jag, Alex och Annelie i Annelies bil. Ett bra upplägg, men tanke på att våran lilla tvåsitsbil inte direkt rymmer allt vi ska ha med oss upp i form av trycksaker, kostym, brudklänning och annat diverse. En annan bra sak med att Annelie åker med oss är att jag slipper köra. Och det älskar jag. Jag har inte mycket till övers för bilkörning alltså. Fy. Sista piffet avklarades hos frisören i går med. Så nu är jag good to go. En konsultationstid med make up-artisten kvarstår i morgon i Bollnäs. Men det är allt. Dagens i-landsproblem är att jag faktiskt börjar tröttna på att piffa och fixa mig. Det kommer nog dröja innan jag investerar så mycket i mitt utseende igen faktiskt.

Fin korg.
Nyfärgat hår.
Rosetten.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0