Helgen i stort.

I fredags direkt eftter avslutat arbete gav jag mig i väg för att fixa mina bröllopsfina naglar. Mycket nöjd med det fina resultatet. Efter det väntade tjejmiddag i Kortedala-hoodsen hos fina Johanna a.k.a Squeez. Fem fnittriga brudar avhandlade allt i från tomtar om nätterna till allmänna karl-problem och i-landsproblem. Precis som det ska vara med andra ord. I lördags sov jag mest. Fram tills kvällen då, då jag och Alex åt mumsiga tapas på Manana, gick till Linnéterassen för rosévin och avslutade på Dubliners vid Järntorget med en Bulmers i näven. Trivsamt. I söndags gick vi upp tidigt, promenderade till Egg and Milk för att möta Linus som hade laddat med finfina USA-tips som vi så friskt sög i oss utav. Superladdade och mätta gick vi därifrån och hem till städ och fingerhjärtaavtrycks-makande på kyrkoprogrammen. Den obligatoriska söndagspromenaden med Tipp fick avsluta helgen på bästa sett.

Välkomstdrink och fina flickor.
Glad över nya naglar.
Århundradets smarrigaste jordgubbs-mojito på Manana. Rekommenderas starkt som bara den.
Snygga karln.
Massa tapasmat.
Titta så fina programmen blir.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0