Jo då.

Det kommer nog att gå vägen det här. I går, i min ensamhet, när karln var på nån typ av fotbollsevenemang, provade jag klänningen. Som så många gånger förr. Men i går gjorde jag det lite annorlunda. Jag gjorde det "hela vägen". Med stumpbyxor, controltop, skor, löshår och smycke. Och vet ni vad? Den passar. Lite optimistiskt. Den är fortfarande tight, det ska jag inte sticka under stolen med, men det kommer att funka. Och funkar det inte hela dagen och kvällen så får jag byta. Inga konstigheter. Hittade en fin, babyblå i spets på Beyond Retro nu för en stund sedan. Den kan vara ett alternativ om jag spräcker brudblåsan.
Jag har kort. Men jag avvaktar med dessa till the big day.
Nu åker jag till Bollnäs. Hej hej!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0