Mina vänner.

Jag har skaffat mig två nya bästisar i helgen. De heter knott och sömn. En av dem en är högst ofrivillig vän och den andra högst uppskattad. Vi har haft en förträffligt trevlig midsommar ute hos Linn i hennes föräldrars stuga i nowhere. Allvarligt talat, ute i ingenstans. Men det var mysigt. Sillunch, lekar, dans och snaps. Som det ska vara. Och just det knott också. Alltså, jag kan knappt förklara hur jag ser ut. Det är småsmå bett över hela mitt ansikte, under hakan och på halsen. Fick en smärre chock när jag vaknade i går och upptäckte detta. Det syntes inte alls på lördagen, men i går. Ja, då syntes dem med råge. Och de kliar. Som det kliar. Över till min andra vän, sömnen. Som vi har dejtat i helgen. När vi kom hem från midsommarfirandet i lördags sov jag först mellan typ 3 och halv 7. Sedan igen på kvällen vid 11. Fram till 11 i går. Gick ut och gick en morgonpromenad, åt frukost och sov lite mer. Mellan halv 1 och halv 4. La mig i normal tid vid 11 igen. Helt otroligt. Men det ska väl vara fan nu om jag inte är utsövd. Var lite dålig med kameran i helgen. Vilket ofta innebär att jag har haft det för bra för att minnas att ta kort. Dock, precis i skrivande stund har kära Malin lagt upp lite bilder på fejan från midsommar. Så jag snor några brutalt därifrån.

Lekdags.
Vårat sovställe. I skåpbilen.
Dans runt midsommarstången.
Kanonkul!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Man får snooo hur mycket som helst ;) puss

2011-07-07 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0