Trosa på tork.

I går inhandlades dekorationer. Så fantastiskt fina dekorationer. Vimplar i vackra tyger som ska pryda hembygdsgården nästa helg. Blev så glad att jag hoppade till lite i smyg när jag fick syn på dessa på Åhléns, efter att ha sökt med ljus och lykta efter dylika ting. Glad över mitt fynd ville jag såklart visa upp dom för karln. Varpå han konstaterar att det ser ut som stringtrosor på tork. Kul, tänkte jag och hängde upp dem i vardagsrummet för att försäkra mig om att så inte var fallet. Vet inte. Vad tycker ni? Trosa på tork, eller vackra vintage-vimplar? Tycker nog ändå det sistnämnda. Fan vad fint det kommer bli, rent ut sagt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

kommer bli tokfint!! :) Pöss

2011-06-08 @ 13:51:49
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0