Gårdagens insikt.

När i h-vete ska det blir lättare? Va va va? Vi har tränat, vi har kämpat, i regn och i rusk. Sedan september! Fan 7 månader typ. Och i går var det fruktansvärt. Vi var så trötta va. Flåsandes och stönandes lunkade vi vår kära mil. Och då ska vi ända springa det dubbla när det väl gäller. Varför. Kanske för att det är förbannat skönt när man kommer hem, eller för att mina ben börjar bli i klass med Anjas. På gott och ont. Oavett så ber vi till muskelgudarna att det ska börja lätta nu. Nu är jag endast av övertygelsen att människohyddan inte är gjord för att röra på fläsket. Not this woman i alla fall.
När jag kom tillbaka i går stannade jag till för att ta bildbeviset. Här är den. Våren.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0