Lite före.

I går firade familjen Wellander/Johansson vår egen semladag. Vi är ju lite före i allt annat med tänkte vi. Oklart om vi tänkte rätt. Före eller ej var det nog ett smart drag att fira i går. I dag ska ju varenda jäkel ha sig en gräddbeklädd bulle. Det har jag i och för sig fått i dag med. För en stund sedan på jobbet. Gårdagens var dock godare. Inte bara är det semlans dag i dag, det är ju även internationella kvinnodagen. Och pannkaksdagen. Väntar på att nån snygg karl ska buda hit ett par pannkakor för att fira mig och mina sistahz dagen till ära. Väntar tålmodigt.
Anyways. I dag går vi upp på milen jag och Marie. Jag ska gnugga benhinnorna med nyinköpt tigerbalsam och hoppas på det bästa. Är mäkta laddad.

Titta sådana fina små semlor. Hoppas alla ni får fina semlor i dag med. Och extra mycket kärlek om ni råkar vara födda till kvinnor.
Puss!

Kommentarer
Postat av: marie

weii så duktiga vi var idag!! speciellt du som tog dig runt min dumma väg =) nästa gång kör vi din!



pösss



p.s jag kommer köra tvärtom och ha semladag i morgon, de du ;)

2011-03-08 @ 20:21:18
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0