Sista natten i kojan.

Koja är ju vad vi har ägnat oss åt i vardagsrummet hela vecka. Det känns som när man var liten när man har madrasserna på golvet på ett udda ställe. But everything comes to an end. I går var de klara med sovrummet. Dock hade vår säng gått sönder på kuppen så det var inte helt perfekt (skulle kunna wine:a om det också, men vafan det är fredag). I går togs det beslut i hushållet på att när vi ändå är i gång med allt detta målande, tapetserande och kojlekande ska vi passa på att måla om köksbordet och en byrå i helgen med. Det beslutades även att när vi väl skrider till verket krävs det att ingen av oss varken är trött eller hungrig. En hungrig och trött person+pensel och kladd=skilsmässa. En förtidig sådan.
Men. Innan dess ska vi på The Ark i kväll. Jag och Squeezan. Shake that ass säger jag bara. Frågade om Squeezy var überladdad eller überladdad, eftersom jag var überladdad i går, och svaret blev att hon också var högst überladdad. Så det kommer utan tvekan bli freakin' nice.
Milen och lite till hamnade Runkeepern på i går. De nya skorna är lätt de bästa skorna jag ägt ever. Lätt topp tre i alla fulla fall. De gjorde verkligen ett smärre mirakel för löpningen i går. Tack New Balence. Tack för att ni producerar skor för oss med plattfötter/rödspättsfötter. Och till sist vill jag tacka den honan och hanen där i Laholm som avlat fram min katt. Som jag saknar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0