Stabilos.com

Hade jag och Marie haft en hemsida, skulle detta vara det mycket självskrivna namnet på sidan. Satan i gatan vad duktiga vi var i går. Vi sprang en hel mil. Eller ÖVER en mil till och med. Jag som aldrig varit nån sportbrutta direkt upptäcker i och med detta ständiga träningsläger en helt ny värld av eufori. När man tagit sig runt den där milsrundan med värk i knäna, kramp och andan i halsen, finns det inte mycket som toppar känslan av att man klarat det. Man dog inte. Och att få krypa ner hemma i soffan med en fluffig filt efter traumat med en kopp te är bara to die for.
Storm var det i går också. Det ville vädergudarna att jag skulle upptäcka the hard way när jag på cykel hem från jobbet hade konstant jäkla Göteborgs-motvind. Stundtals stod jag helt stilla fast jag trampade på som en galen kvinna. Tur att mina mycket irriterande grymtningar, stön och svordomar överröstades av blåsten i det läget. Annars hade jag väl blivit tvångsintagen. Alla städer har sina minus. Göteborg har blåsten.
Well, ny dag, nya möjligheter. Nu snöar det ute. Jag och Tipp ska ut på powerwalk i kväll. Taskig tajming. Längtar nå grönjävligt efter helgen i El Stockholmo nu. Bara två dagar kvar. Nedräkningen har börjat...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en kanon helg!!! Lunchning nästa vecka sitter på sin plats :) Pösssss

2011-03-10 @ 15:17:16
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0