Fem saker.

Som jag blivit glad över i dag.
  • När jag vaknar av att Alex strax är klar för att åka till jobbet och jag säger "Åk inte!" och han lägger sig bredvid väldigt snabbt och säger att jag är en sötsak.
  • Att jag nyss ätit choklad med hasselnötter i och tänker att det får jag göra bara för att jag ska springa så långt på lördag.
  • Att, i kväll ska jag träffa Tipp och ta en promenad. Efter det kommer mina föräldrar och min mormor.
  • Provade ett par mycket fina jeansshorts på lunchen. Dom ska jag nog köpa.
  • Att jag hittade den perfekta saken att ha utanför vigseln och kyrkan istället för ris. Det är en hemlis vad det blir i stället.

Det var det. Tummen upp. Man ska vara glad för det lilla. Än en gång.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tipp

jag låter mig ana vart du har blivit inspirerad av detta... men I LIKE;) Ses snart!!!

2011-05-19 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0