Kuling, löpning, bantning.

Precis så ser mina närmsta dagar ut. Typ i alla fall. I kväll tänkte jag ge mig ut på första rundan efter varvet. Eftersom vi så hurtigt beslutat att ta tjejmilen i september gäller det ju att inte lägga av sig här nu. Nej. Här ska lubbas vidare och behålla formen. Stel som en pinne fortfarande, men det har lättat lite sedan i går och efter gympasset. Det ska nog gå vägen i kväll. En annan sak som ska hinnas med i kväll är att laga en rejäl omgång av "bantarsoppan". Precis. Den äter man i en vecka tillsammans med lite andra saker. Typ frukt och grönsaker. Och så blir man smal. Oklart hur bra/nyttigt/hållbart det är. Men som sagt, varken klänningen eller jag blir mindre av oss själva. Förtydligande. Jag skulle aldrig ha tvingat mig ner ett enda kilo om det inte var för att jag köpt en för liten brudklänning. Varför har jag då gjort det? Jo, för att den är vintage och då får man liksom ta den som den är.
I morgon ska vi ut i skärgården, närmare bestämt till Vinga med jobbet. Heldag. Kuling. Bortblåst. Ogillar. Det blåser ju i stort sett alltid i den här dumma staden. Men imorgon ska det alltså bli kuling. Typiskt.
Snart väntar lunch med Marie på Ritz. Striktly sallad. Jajjemen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0