Lugnet före stormen.

Lite så känns det just nu. Hemma i Bollnäs, sover ut med konstanta fjärilar i magen. Nu är det alltså bara tre dagar tills vi åker. Indien, Kina, och Vietnamn. Drygt två månader, Mollie och jag. Det är en skräckblandad förtjusning som infunnit sig. En känsla av att man inte alls vet vad som väntar, men samtidigt känner man också nervositet över att man kanske inte alls trivs på visa ställen, känner sig otrygg och längtar hem. Självklart ska vi bita i hop. Och i det stora hela kommer det bli en sjuk fantastisk erfarenhet.
Till det vardagliga. Har haft finfina dagar sedan jag jobbade sista dagen i fredags. Hemma i lägenheten väntade karl, bubbel och hej då-blommorna från jobbet fick fint pryda bordet. I lördags var vi på Tintin, och nej, det var inte alls den kioskvältare som alla pratat om, inte i min värld i alla fall. Sen åt vi pizza, det kommer matvraket-moi att sakna stort. I måndags anlände jag till Bollnäs och efter ett antal timmar av tvångshållning av mjuk, hårig katt har jag allra mest ägnat mig åt välbehövlig sömn. Det har varit mycket hela året, och det känns nu. Det alltså, kvalitetstid med familjen och planering på hög nivå med systra mi är vad jag och de senaste dagarna åstadkommit i hop. På fredag åker jag, som sagt, ner till huvudstaden för en heldag med Alex, hotell och fotografiska. Kan vara så att nästa up date sker på indisk mark. Wish us luck folks. We'll need it.


Ja. Konklusion, snabbt går det. Pepp för loppis i Anjuna nästa onsdag. Utökning av fantastiska ting. Utökning av junk, som vissa andra i hemmet skulle sagt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ella

Man får fina vuxenpoints även av det lilla..lycklig resa, nu

2011-11-24 @ 11:29:42
Postat av: Lisa

Älskade vän! Ha en fantastisk resa! Jag ser fram emot att kunna följa er här på bloggen.

Njut, njut, njut, upplev & allt det där..



Och kom ihåg att Hälsingestintor klarar, typ, allt. Allt förståndigt. Gör inget dumt ;) Eller, gör inget som en hälsingestinta inte skulle göra. Då blir det bra. Du vet!



Love you babe.

Puss <3

2011-11-25 @ 11:27:20
Postat av: Mallis

Åhh va jag är aaaaviiiiiiiis!! Ni kommer ha det helt galet bra hjärat!! Njut av resan! PUUUUSSS

2011-11-26 @ 10:08:31
Postat av: moja



Njut mina älsklingar!Tänker på er varje dag.Kram,kram.

2011-11-26 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0