Som man vill ha det.

I tisdags när jag kom hem från en promenad med Marie möttes jag av en ytterst trivsam syn. En karl i köket, mitt uppe i matlagningsbestyr, upplockad tvätt och diskad disk. Precis som man vill ha det. Tyvärr kanske jag slappnade av och blev ompysslad lite för mycket på kvällen där, för i onsdag (d.v.s i går) vaknade jag med migränen från helvetet. Den gillar ju att ta en på sängen när man slappnar av och känner sig tillfreds med situationen. Beräknande elaking. Trött på att gå runt och se ut som satan, piffade jag till mig i morse och i dag känns det mycket bättre. Och i morgon jobbar vi halvdag på kontoret. Det går bra nu kompis.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0