Städa och spela.

Sammanfattar helgen ganska bra. En bio hann vi med också i fredags, Niceville. Himla sevärd och bra. Sorglig, men viktig. Fast mest har vi bara städaat i helgen känns det som. Hela lördagen städade vi, efter en lång och välbehövlig sovmorgon. Vi ser så himla bra ut nu. Tack vare nyputsade fönster. Fina golv har vi också, moppsade och rena. Och en oförskämt ren toalett. Bara så ni vet.
Efter städningen i lördags var vi bortbjudna på middag. På tapas, närmare bestämt. Hos Pernilla och Henke. Himmel vad de hade lagat goda små tapas. Vi mumsade och pratade och avslutade kvällen med spel. Popkult hette det tror jag? Roligt var det i alla fall och vid 1 gick vi hem, mötte Linn på vägen som gav mig en backpackingrygga sådär helt spontant på nattkröken. I bland har man flyt. Hoppas att ni där ute i cyberrymden haft en fin helg också.

Spelet.
Deltagare 1.
Deltagare 2.
Deltagare 3.
Och deltegare 4, d.v.s jag, tyckte inte att hon blev bra på någon av bilderna. Så mig slipper ni i dag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0