Two days to go.

Kvar i Göteborg alltså. På måndagmorgon åker jag med tåg upp till Bollnäs för välbehövlig tvångshållning av katt bland annat. Det ska bli så fint. Säga hej då till nära och kära ska också hinnas med så klart. Nästa fredag åker jag neråt till Stockholm för att spendera sista natten på på hotell med massa lyx, mys och kvalitetstid med karln. Det blir förövrigt hans 30-års present. Jag vet, jag behöver hitta mig något yngre och fräschare. Some thunder from down under i Asien kanske. Nej, jag sitter nog ändå rätt nöjd faktiskt. Vid närmare eftertanke. Nu är ajFön ur min ägo. Därav bildlöst. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ella

Känn dig välkommen på en fika någon dag, MIKA

2011-11-19 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0