Och så blev det lördag.

En lördag som rivstartade med några timmars jobb på Ecco. Det var otroligt med folk så timmarna sprang i väg. I samma springanda fortsatte jag när jag kom hem med en löprunda på fem kilometer. Det är nästan för lite nu när loppet närmar sig. Fick just veta att min trogne springvän Marie blivit sjuk och tappat rösten också, så i morgon måste jag motovera mig till långrunda alldeles själv. Pju. Kan någon påminna mig om varför jag gör det här?
I alla fall. Så här såg lördagen ut efter det.

Vi gjorde oss lördagsfina och begav oss mot Vino Pasta. Klänningen är ljuslila, som inte alls framgår, och är ny från mitt älskade Beyond Retro.
I väntan på vårt bord såg Alex mystisk ut...
...och jag drack bubbel.
Jag åt världens godaste förrätt. Italienska delikatesser.
Efter avslutad middag gick vi i total matkoma hem i hösten.
Supermysgt på alla sätt. Men med tanke på vädret börjar jag verkligen längta till värmen i Indien, Kina och Vietnamn.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0